servisní smlouvy garantující dobu odstranění problému

Většina firem je závislá na spolehlivé funkci a téměř nepřetržité dostupnosti informačních technologií. Tomu bývá podřízen již návrh infrastruktury, např. tím, že jsou klíčové komponenty navrhovány jako redundantní (minimálně na úrovni zdrojů, případně procesorů a datových spojů), disková pole mají aktivní ochranu typu RAID většinou s jedním rezervním diskem navíc, servery jsou instalovány do clusterů, atd. Přesto existuje možnost nepředvídatelné příčiny poruchy. A když se klíčová součást systému porouchá nastane problém, který je potřeba co nejrychleji vyřešit aby prostoji nevznikaly ztráty, které mohou vést a k ohrožení konkurenceschopnosti firmy (s proudovým zásobováním, eliminujícím mezisklady, bude situace čím dál tím vážnější). Pro tyto případy se vyplatí mít servisní smlouvu, je to forma pojištění, které garantuje dobu zprovoznění systému.

ITcom.cz, s.r.o. poskytuje zákazníkům možnost uzavření servisní smlouvy na komponenty infrastruktury (aktivní prvky, servery, PC, periferie) i na některé typy operačních systémů a aplikační software. Servisní smlouva je jednou z klíčových komponent.

Rozsah plnění servisní smlouvy, který nabízíme může dosahovat parametrů:

  • časové pokrytí 7 × 24 × 365
  • zprovoznění systému do 4 hodin se zahájením řešení maximálně do 2 od nahlášení problému
  • dodávka kompletního nového stroje nebo systému v případě totální destrukce a obnova dat ze záložních zdrojů
  • prioritní smlouvy
© itcom & pc-tech 1994 — 2007 info@itcom.cz | Valid XHTML 1.0 | Valid CSS